Wybierz jedną z kategorii

  • Autopromocja
  • Digital Marketing
  • Guerrilla Marketing
  • Internet
  • Marketing
  • Social Media
  • Viral
  • Zobacz zanim pojedziesz

    16.10.2013    |    Dawid Trzeciak    |    Digital Marketing    |    0 komentarz

    Każdy z nas wybierając się w jakieś nowe miejsce sprawdza najpierw wszystkie atrakcje. Pytamy znajomych, sprawdzamy w internecie, co warto zobaczyć, odwiedzić, aby miło spędzić nasz czas wolny.

    Miasto Melbourne wyszło naprzeciw tym oczekiwaniom i przeprowadziło rewolucyjną akcję. Przez 4 dni można było siedząc na drugim końcu świata przed komputerem na żywo zobaczyć wszystkie atrakcje Melbourne.

    melbourne-Remote-Control-Tourists-wyrozniajsielubzgin.pl3.png

    Cztery wyselekcjonowane osoby zostały uzbrojone w specjalny sprzęt z kamerami. Zadaniem tych osób było przemierzyć całe miasto i pokazać wszystkie jego zalety i atrakcje. Dodatkowym smaczkiem była możliwość wydawania na żywo komend przewodnikom. Całą akcję można było oglądać z perspektywy zwiedzającego turysty i to w dodatku na żywo.

    melbourne-Remote-Control-Tourists-wyrozniajsielubzgin.pl2.png

    Akcja została zorganizowana z wielkim rozmachem a relację śledzili internauci z ponad 140 państwa. Dzięki technologii Melbourne stało się miastem dostępnym z każdego miejsca na ziemi. A jak wyszło, to zobaczcie film podsumowujący całą akcję.



    Komentarze

    Comments are closed.