Wybierz jedną z kategorii

  • Autopromocja
  • Digital Marketing
  • Guerrilla Marketing
  • Internet
  • Marketing
  • Social Media
  • Viral
  • Volkswagen na żywo na banerze

    17.09.2013    |    Dawid Trzeciak    |    Digital Marketing    |    0 komentarz

    Volkswagen promując nowy model Golfa GTi przeprowadził innowacyjną akcję. W Holandii na głównych portalach przeprowadzono akcję , w której do wygrania był prawdziwy samochód. Niby nic specjalnego, ale sposób w jaki przeprowadzono akcję jest wart opisania.

    Zadaniem internautów było złapanie nowego Golfa. Utrudnienie polegało, że akcja toczyła się na żywo i wcale nie było to łatwe zadanie. Nowy Golf jeździł po lotnisku i był prowadzony przez profesjonalnego kierowcę. Aby dokładnie odwzorować warunki panujące w rzeczywistości na płycie lotniska odwzorowano 4 najbardziej popularne holenderskie strony. Strony namalowano na 20 metrów szerokości i 25 metrów wysokości. W dniu wydarzenia nowy Golf jeździł po lotnisku , a internauci musieli go złapać na wybranych portalach. Pierwszej osobie, której udała się ta sztuka otrzymywała nowy samochód.

    Wszyscy mówią, że display przechodzi do lamusa, a tu świetny przykład pokazujący innowacyjne podejście. Nie dość, że kreacja nie jest nudna, to jeszcze bardzo angażująca. Moim zdaniem jest świetny przykład pokazujący, że można jeszcze wyciągnąć wiele dobrego ze zwykłej reklamy banerowej.

    A tutaj film o kulisach powstawania reklamy.

     



    Komentarze

    Comments are closed.