Wybierz jedną z kategorii

  • Autopromocja
  • Digital Marketing
  • Guerrilla Marketing
  • Internet
  • Marketing
  • Social Media
  • Viral
  • Puma: Taniec słów i emocji.

    15.05.2013    |    Dawid Trzeciak    |    Digital Marketing    |    0 komentarz

    Puma wspięła się na wyżyny. Nowa kampania zapachów zaskakuje i naprawdę zachęca do interakcji.

    Być może kampania Puma Sync Fragrances stanie się przełomowa. Puma opracowała nowy język komunikacji w tańcu. Przedstawiciele marki twierdzą, że nikt wcześniej nie zrobił czegoś podobnego. Puma przygotowała specjalne narzędzie, gdzie internauci mogą wyrazić swoje myśli i emocje w formie tańca. Komunikacja niewerbalna ma stać się nowym językiem marki.

    Czyżby Puma stworzyła nowy trend? Puma twierdzi, że tak. Osobiście jestem zakochany w tej kampanii.



    Komentarze

    Comments are closed.