Wybierz jedną z kategorii

  • Autopromocja
  • Digital Marketing
  • Guerrilla Marketing
  • Internet
  • Marketing
  • Social Media
  • Viral
  • Pozytywne emocje Mountain Dew

    3.09.2013    |    Dawid Trzeciak    |    Guerrilla Marketing    |    0 komentarz

    Marki napojów energetycznych słyną z niekonwencjonalnych działań marketingowych. Często są to zaskakujące i ekstremalne akcje mające na celu podkreślić moc napoju.

    Pionierem jest tutaj RedBull, który można powiedzieć, że stworzył tę kategorię i wyznaczył kierunek działań marketingowych. Inne marki poszły tym samym tropem, a nawet starają się prześcignąć największego konkurenta. Co chwila pojawiają się świetnie zrealizowane pomysły, które wprawiają w zachwyt.

    Mountain Dew chcąc pokazać niezwykłe doznania swojego napoju stworzyło olbrzymią katapultę, gdzie można było doznać ekstremalnych wrażeń. Pomysł prosty i świetny. Jednak minusem tego rozwiązania było ograniczenie liczby osób mogących wziąć udział w zabawie.

    Twórcy pomysłu poszli jednak krok dalej i nakręcili krótką relację z całego wydarzenia wrzucając następnie go do sieci. Film przedstawiający pozytywne emocje, jakie niesie ze sobą  spotkanie z Mountain Dew błyskawicznie stał się wirusem. Osiągając ponad 1,5mln wyświetleń w samym serwisie Youtube. Dzięki temu zabiegowi małe wydarzenie zyskało zasięg globalny.

    A teraz zapraszam na dawkę pozytywnych emocji.



    Komentarze

    Comments are closed.