Wybierz jedną z kategorii

  • Autopromocja
  • Digital Marketing
  • Guerrilla Marketing
  • Internet
  • Marketing
  • Social Media
  • Viral
  • Oreo Daily Twist, czyli 100 urodziny OREO

    16.07.2013    |    Dawid Trzeciak    |    Social Media    |    0 komentarz

    Oreo Daily Twist to tegoroczny zwycięzca Cyber Lions na festiwalu w Cannes Lions, czyli kategorii, która mnie najbardziej interesuje. Zwycięstwo tej kampanii jest świadectwem, że media społecznościowe wciąż są na topie.

    Kampania Oreo powstałą z okazji 100 rocznicy marki. Na czym to polegało. Każdego dnia Oreo przygotowywało specjalnie przygotowane grafiki z wykorzystaniem ciastka Oreo nawiązujące do danego dnia i publikowało je w mediach społecznościowych.

    Np. grafiki z okazji dnia odmiennej orientacji seksualnej

    Oreo-daily-Twis-wyrozniajsielubzgin

    Czy z okazji lądowania na marsie.

    Oreo-daily-Twis-wyrozniajsielubzgin2

    W kampanii nie ma nic odkrywczego i innowacyjnego. Pokazuje jednak, że proste pomysły są najlepsze. Dla mnie jest to świetny przykład na marketing w mediach społecznościowych. Dzięki prostym hasłom i obrazkom udało się pokazać markę i co najlepsze spowodować, że każdy kolejny odcinek tej zabawy nie był nudny. Co prawda Oreo miało ułatwione zadanie z dotarciem do odbiorców, bo od dawna prowadzi działania w social media i miliony fanów. Nie zmienia to faktu, że jest przykład godny naśladowania. Moim zdaniem kampania zasłużyła sobie na zwycięstwo w kategorii.

    Polecam obejrzeć case study kampanii.

    Oreo-daily-Twis-wyrozniajsielubzgin3



    Komentarze

    Comments are closed.