Wybierz jedną z kategorii

  • Autopromocja
  • Digital Marketing
  • Guerrilla Marketing
  • Internet
  • Marketing
  • Social Media
  • Viral
  • Orange „The Instagallery Campaign”

    26.04.2013    |    Dawid Trzeciak    |    Social Media    |    0 komentarz

    Instagram po zakupie przez Facebooka zyskuje co raz bardziej na popularności. Użytkownicy smartfonów masowo robią zdjęcia i dzielą się ze swoimi znajomymi. Jest to narzędzie, które idealnie wpisuje się w marketing obrazkowy i moim zdaniem ma przed sobą świetlaną przyszłość. Ja osobiście kibicuje Instagramowi i wierzę w jego potencjał.

    Mimo, że w Polsce wciąż przybywa smartfonów, to jest to narzędzie zupełnie niewykorzystane marketingowo w przeciwieństwie do świata zachodniego. Tam co rusz pojawiają się ciekawe rozwiązania.

    Przykładem wykorzystania Instagramu jest kampania Orange „The Instagallery Campaign”. Francuski oddział Orange uruchamiając nową sieć hi-speed 4G stworzył wernisaż zdjęć Instagrama w świecie rzeczywistym w Los Angeles. Na wystawie pojawiły się zdjęcia wpływowych użytkowników Instagrama. Co ciekawe wystawa miała dynamiczny charakter. Pojawiały się na niej zdjęcia aktualnie wrzucane na Instagram. A jak wyszło zobaczcie sami :-)



    Komentarze

    Comments are closed.