Wybierz jedną z kategorii

  • Autopromocja
  • Digital Marketing
  • Guerrilla Marketing
  • Internet
  • Marketing
  • Social Media
  • Viral
  • Okazja w przebraniu

    4.11.2013    |    Dawid Trzeciak    |    Viral    |    0 komentarz

    Świat jest podzielony na ludzi pijących Coca-Colę lub Pepsi. Obie marki co jakiś czas wykorzystują ten motyw w swoich działaniach marketingowych.

    Od dawna wiadomo, że Coca-Cola i Pepsi nie przepadają za sobą. Odwiecznie rywalizują ze sobą. Żadna nie przepuści żadnej okazji, aby dopiec rywalowi i przedstawić się w lepszym świetle.

    Taką okazją stał się święto Haloween. Pepsi przygotowało na tę okazję specjalną kreację. Wzbudziła ona wielkie emocje i stała się hitem internetu. Na odpowiedź Coca-Coli nie trzeba było czekać długo.

    Pepsi Halloween with Scary Coca Cola

    Pepsi Halloween with Scary Coca Cola



    Komentarze

    Comments are closed.