Wybierz jedną z kategorii

  • Autopromocja
  • Digital Marketing
  • Guerrilla Marketing
  • Internet
  • Marketing
  • Social Media
  • Viral
  • New York Times Redesign

    16.01.2014    |    Dawid Trzeciak    |    Digital Marketing    |    0 komentarz

    Przeprojektowywanie serwisów mających swoją ugruntowaną pozycję wśród internautów jest zawsze trudne. Użytkownicy mają swoje przyzwyczajenia i co gorsza zwykle nie lubią zmian. Można powiedzieć, że reagują często alergicznie na nowy wygląd lub funkcjonalności.

    W końcu przez ileś tam czasu czytali lub oglądali swoje ulubione sekcje serwisu i zawsze one były w tym samym miejscu. Dlatego podejmowanie się jakichkolwiek zmian zwłaszcza w dużym serwisie to nie lada wyzwania. The NY Times poradził sobie z tym doskonale. A jak wyszło zobaczcie sami.

    Więcej możecie zobaczyć tutaj



    Komentarze

    Comments are closed.