Wybierz jedną z kategorii

  • Autopromocja
  • Digital Marketing
  • Guerrilla Marketing
  • Internet
  • Marketing
  • Social Media
  • Viral
  • Lista kolejkowa u Samsunga

    3.10.2013    |    Dawid Trzeciak    |    Digital Marketing    |    0 komentarz

    Pewnie wielu z Was zna uczucie wyczekiwania na coś nowego. Coś co ma się pojawić już lada chwila i każdy chciałby mieć to pierwszy. Samsung wprowadzając swój flagowy smartfon w Nowej Zelandii postanowił wykorzystać ten fakt.

    Tuż przed premierą nowego telefonu wiadomo było, że będzie wielu chętnych i w pierwszych dniach ciężko będzie zdobyć upragniony telefon. W tym celu Samsung zaprosił wszystkich do listy kolejkowej.

    Każdy dzięki specjalnej aplikacji mógł się ustawić w kolejce po nowy smartfon. Jednak, żeby być pierwszym trzeba było o to zawalczyć dzieląc się z innymi informacją o całej akcji. W efekcie o inicjatywie Samsunga dowiedziało się prawie 3mln ludzi, czyli ¾ ludności Nowej Zelandii.



    Komentarze

    Comments are closed.