Wybierz jedną z kategorii

  • Autopromocja
  • Digital Marketing
  • Guerrilla Marketing
  • Internet
  • Marketing
  • Social Media
  • Viral
  • Kreacja bez strategii to koszmar

    5.08.2013    |    Dawid Trzeciak    |    Marketing    |    0 komentarz

    “Kreacja bez strategii to koszmar”. I trudno się nie zgodzić z tą tezą. Chcąc realizować krótko lub długoterminowe cele trzeba posiadać jakąś bazę składników, wytycznych, aby skutecznie się komunikować. Każdy element musi spełniać jakąś określoną rolę, tak aby wszystko do siebie pasowało i tworzyło synergię, uzupełniało się.

    Nie wystarczy do jednego kociołka wrzucić parę składników i oczekiwać cudów. Nieprzemyślane działania mogą wyrządzić dużo więcej złego i zniweczyć nawet lata pracy. Brak strategii to jeden wielki chaos. Nie wiadomo, jaką taktykę zastosować i z jakich narzędzi korzystać, aby osiągać wyznaczone cele.

    Nie wystarczy, że jakiś pomysł jest „fajny”…Musi on przybliżać nas do jakiegoś celu.

    A na koniec polecam obejrzeć wypowiedź Wendy Clark z Coca-Coli.

     

     

     



    Komentarze

    Comments are closed.