Wybierz jedną z kategorii

  • Autopromocja
  • Digital Marketing
  • Guerrilla Marketing
  • Internet
  • Marketing
  • Social Media
  • Viral
  • Dumb Ways to Die

    15.07.2013    |    Dawid Trzeciak    |    Digital Marketing    |    0 komentarz

    „Dumb Ways to Die” to australijska kampania, która zrobiła ogromne wrażenie na jurorach Cannes Lions. Kampania zdobyła aż 5 Grand Prix (w kategoriach: PR, Promocja i Aktywacja, Radio, Film, Kampania Zintegrowana) na festiwalu w Cannes. Żadna inna kampania nie otrzymała tylu nagród. Taki wynik robi wrażenie. Zatem przyjrzyjmy się o co w niej chodziło.

    Głównym hasłem kampanii było bezpieczeństwo. Jednak nadrzędnym celem było dotarcie do osób, które bagatelizują problem nie przestrzegając żadnych zasad i powodując przez to głupie wypadki. Kołem zamachowym kampanii był film wrzucony w serwisie Youtube, który osiągnął zawrotne wyniki ponad 50 mln wyświetleń.

    Dla niewtajemniczonych jest nawet wersja polska.

    Kampania stała się hitem. Pojawiła się we wszystkich mediach i co najważniejsze przyczyniła się do zmniejszenia o 30% ilość wypadków w australijskim metrze.

    Pełne Case Study poniżej.



    Komentarze

    Comments are closed.