Wybierz jedną z kategorii

  • Autopromocja
  • Digital Marketing
  • Guerrilla Marketing
  • Internet
  • Marketing
  • Social Media
  • Viral
  • Coca-Cola i Twitter na żywo w TV

    23.09.2013    |    Dawid Trzeciak    |    Digital Marketing    |    0 komentarz

    Coca-Cola jest zdania, że spożywanie posiłku jest jedną z najważniejszych czynności w czasie dnia. Oczywiście strawa powinna być w gronie rodziny i przyjaciół, aby móc wspólnie dzielić się szczęściem.

    Tymczasem w Rumunii, 6 na 10 osób stołuje się samotnie spędzając czas przed telewizorem. Coca-Cola postawiła sobie zadanie, aby ludzie na nowo odkryli radość ze wspólnego ucztowania.

    W tym celu Coca-Cola nakręciła spot telewizyjny i umożliwiła za jego pomocą zaproszenie kogoś na wspólny posiłek.

    W spocie telewizyjnym Coca-Cola pokazała rodzinę i przyjaciół wspólnie celebrujących posiłek, oczywiście przy czarnym napoju. W reklamie oglądający mogli zaprosić swoich znajomych na przekąskę za pomocą tweeta. Każdy kto użył hashtagu #LetsEatTogether mógł w czasie rzeczywistym znaleźć się na antenie TV w czasie wyświetlania reklamy. Jak to wyglądało zobaczcie sami.

    Kampania odniosła duży sukces w Rumunii (w innych krajach również była emitowana). Jest też przykładem na konwergencję mediów. I tylko czekać, kiedy w każdej reklamie TV będą się pojawiać treści internautów. W końcu reklamy w TV zaczną być interaktywne. Bardzo mi się podoba ten kierunek.



    Komentarze

    Comments are closed.