Wybierz jedną z kategorii

  • Autopromocja
  • Digital Marketing
  • Guerrilla Marketing
  • Internet
  • Marketing
  • Social Media
  • Viral
  • Burberry’s Social Story

    24.10.2013    |    Dawid Trzeciak    |    Social Media    |    0 komentarz

    Pojęcie „social media marketing” jest już ugruntowane w świecie marketingu i ma wielką moc. Działania prowadzone w mediach społecznościowych przynoszą wymierne korzyści zarówno konsumentom jak i markom.

    Żyjemy w  czasach technologii, gdzie media społecznościowe pełnią jedną z ważniejszych ról. Niedostosowanie się do tego zmieniającego się świata może zepchnąć markę/firmę na boczny tor.

    Burberry uznana w świecie mody marka ekskluzywnej odzieży i akcesoriów nie lekceważy postępującej cyfryzacji świata. Głównodowdząca Angela Ahrendts opowiada historię w jaki sposób Burberry podchodzi do mediów społecznościowych i jak to wpływa na ich markę oraz klientów.

    Film świetnie pokazuje odpowiedzialność marki wobec konsumentów i sympatyków marki. Marka stara się być blisko nich i odpowiadać na ich potrzeby. A wszystko to po to, aby tworzyć lepsze produkty i rozwijać markę Burberry.



    Komentarze

    Comments are closed.